į pagrindinį  puslapį į ankstesnį puslapį

 

 

 

Psl.9

Žemiau pateiksiu tų žaidimų aprašymus, kuriuos galite atsisiųsti naudojantis internetu.

1   2   3   4   5   6  7  8  9  10

 

,,Preschool Pack"
,,Ppk.exe"

Žaidimą atsisiųsite iš: http://www.emokykla.lt/mokymopr/mp/prad.htm

Instaliuoti nereikia. Atsivertus juodam langui spausti klaviatūros ilgąjį klavišą (,,spacebar”). Yra 5 žaidimai:

  1. ,,123” – šiame žaidime pelę reikia spustelti tiek kartų, kokį skaitmenį rodo.
  2. ,,ABC” – reikia surasti visas nurodytas raides, tada drugelis pradės skraidyti.
  3. ,,Tigriukas” – reikia nurodyti, kur gyvena gyvūnas: fermoje, cirke ar miške.
  4. ,,Kvadratėliai” - žaidimas atminčiai lavinti. Reikia surasti du vienodus piešinėlius.
  5. ,,Balionai” - kyla įvairių spalvų balionėliai. Reikia suspėti nuspausti atitinkamos spalvos stačiakampį. Kuo kompiuteris greitesnis, tuo sunkiau suspėti. Geriausiai žaisti su ,,486”.

 

 


 

,,Max & Marti”
,,Max.exe” = 129 KB

http://www.emokykla.lt

Žaidimas skirtas +, -, x, :

Meniu juostoje pasirinkus ,,Options”/,,Problems”, galima pasirinkti norimą operaciją. Galima ištrinti skaičius ir parašyti savus, kuriuos norim, kad panaudotų žaidime.

Galima žaisti dviese arba vienam. Nustatymus pakeičiame meniu juostoje pasirinkę ,,Options”/,,Settings”.

Lentoje parodoma, kurio veikėjo eilė atėjo. Žaisdami naudojami tik klavišą ,,Enter”, klavišus bei žyminčius skaičius.

Teisingai atsakęs veikėjas į priekį paeina 4,5 arba 6 langelius. Jei suklysta – 5 atgal.

Patekus ant raudono langelio galima pelnyti papildomus langelius. Reikia atsakyti per tam tikrą laiką (Laikas nustatomas per meniu juostą: ,,Options”/,,Settings”). Teisingai atsakius į priekį paeinama dar 8 langelius, o suklydus – papildomų langelių neskiria.

Juodas langelis žymi duobę, kurią iškasė piktas vilkas. Žaidėjas, patekęs į duobę, grįžta atgal.

Laimi tas, kuris greičiau pasieks finišą. Iš žaidimo išeinama tada, kai meniu juostoje užrašas ,,Game” yra aktyvus (spaudžiame ,Exit”/,,Yes”).