| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Žemiau pateiksiu tų
žaidimų aprašymus, kuriuos galite atsisiųsti naudojantis internetu.
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
|
|
|
|
|
|
,,Preschool Pack" ,,Ppk.exe"
Žaidimą
atsisiųsite iš:
http://www.emokykla.lt/mokymopr/mp/prad.htm
Instaliuoti
nereikia. Atsivertus juodam langui spausti klaviatūros ilgąjį klavišą
(,,spacebar”). Yra 5 žaidimai:
- ,,123”
– šiame žaidime pelę reikia spustelti tiek kartų, kokį skaitmenį
rodo.
- ,,ABC”
– reikia surasti visas nurodytas raides, tada drugelis pradės
skraidyti.
- ,,Tigriukas”
– reikia nurodyti, kur gyvena gyvūnas: fermoje, cirke ar miške.
- ,,Kvadratėliai” -
žaidimas atminčiai lavinti. Reikia surasti du vienodus piešinėlius.
- ,,Balionai”
- kyla įvairių spalvų balionėliai. Reikia suspėti nuspausti
atitinkamos spalvos stačiakampį. Kuo kompiuteris greitesnis, tuo
sunkiau suspėti. Geriausiai žaisti su ,,486”.
|
|
|
,,Max & Marti” ,,Max.exe” = 129 KB
http://www.emokykla.lt
Žaidimas skirtas
+,
-,
x,
:
Meniu juostoje
pasirinkus ,,Options”/,,Problems”, galima pasirinkti norimą operaciją.
Galima ištrinti skaičius ir parašyti savus, kuriuos norim, kad panaudotų
žaidime.
Galima žaisti
dviese arba vienam. Nustatymus pakeičiame meniu juostoje pasirinkę
,,Options”/,,Settings”.
Lentoje parodoma, kurio veikėjo eilė atėjo. Žaisdami naudojami tik
klavišą ,,Enter”, klavišus bei žyminčius skaičius.
Teisingai
atsakęs veikėjas į priekį paeina 4,5 arba 6 langelius. Jei suklysta – 5
atgal.
Patekus ant
raudono langelio galima pelnyti papildomus langelius. Reikia atsakyti
per tam tikrą laiką (Laikas nustatomas per meniu juostą:
,,Options”/,,Settings”). Teisingai atsakius į priekį paeinama dar 8
langelius, o suklydus – papildomų langelių neskiria.
Juodas langelis
žymi duobę, kurią iškasė piktas vilkas. Žaidėjas, patekęs į duobę,
grįžta atgal.
Laimi tas,
kuris greičiau pasieks finišą. Iš žaidimo išeinama tada, kai meniu
juostoje užrašas ,,Game” yra aktyvus (spaudžiame ,Exit”/,,Yes”). |
|